تم پارک آبی اوشن اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز ایران است که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده‌است. این پارک به مساحت ۵٬۶ هکتار، در ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ افتتاح شده‌است.

تم پارک آبی اوشن کیش

این پارک آبی دارای برخی ویژگی منطقه ای و محلی منحصر به فرد است. از آنجایی که اوشن در منطقه ای عمدتاً مسلمان نشین بنا شده‌است برای زنان روزهای مخصوصِ جدا ارائه می‌کند، که این بویژه برای کشورهای عرب منطقه بسیار مناسب است و البته مهترین ویژگی آن این است که پارک در منطقه پرواز ممنوع واقع شده، و هیچ سازه بلندمرتبه‌ای نیز در مجاورت آن وجود ندارد لذا امکان دید هوایی در این منطقه نیز وجود نخواهد داشت و بانوان هم می توانند به راحتی می توانند هم از تمام قسمت های آن استفاده کنند و هم حمام آفتاب بگبرند.

این پارک ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار و 300 نفر را داراست. تم پارک آبی اوشن همچنین دارای یکی از بلندترین رایدهای منطقه است. راید پیچالوپ که ارتفاعی ۲۴ متری دارد.

تم پارک آبی اوشن کیش

تم پارک آبی اوشن کیش

داستان تم پارک آبی اوشن

تمینگ تم پارک آبی اوشن تحت نظارت احمد جعفری نژاد صورت گرفته‌است که از مشاهیر NFFC دیزنی است. داستان تم پارک آبی اوشن بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی است که به جزیره ای حمله می‌کنند. دزدان دریایی به رهبری کاپیتان سایان، برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله می‌کنند و آن را تصرف می‌کنند.  سه برادر به نام پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می گیرند با دزدان دریایی مبارزه کنند و قلعه خورشید را باز پس بگیرند و ...

انواع رایدهای تم پارک آبی اوشن

رایدهای راشین ریور، استخر دینگو، برکو، جکوزی رابو، آبان، چالاب، آبتین رایدهای آرام هستند که برای ایجاد محیطی آرام و مفرح در کنار رایدهای پرهیجان طراحی شده اند.

رایدهای موجاب، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، دریاچه سونامی، مارپیچ رایدهای تند هستند که سرعت و ارتفاع بسیار زیاد و شیبی تند دارند.

رایدهای پیچالوب، آدرنالین رایدهای هولناک هستند که از شیب و سرعتی سرسام آور برخوردارند.

دیگر جاذبه‌ها و خدمات تم پارک آبی اوشن

در محوطه پارک آبی، چند رستوران و نوشیدنی فروشی، مرکز خرید و اسپا وجود دارد. این مکان‌ها انواع فست فود و نوشیدنی، سوغاتی و لوازم و وسایل شنا ارائه می‌کنند. همچنین، رختکن و سرویس بهداشتی نیز در پارک آبی ارائه شده‌است.

پلومریا اسپا: پلومریا اسپا مرکز ماساژ تم پارک آبی اوشن است.

مچ بند: مهمان‌ها هنگام ورود به پارک مچ بند مغناطیسی دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را شارژ کنند و دیگر نیازی به حمل کیف پول در پارک برای خرید مواد غذایی و آشامیدنی و غیره نخواهند داشت و مبالغ استفاده نشده نیز هنگام خروج به آنها پس داده می‌شود.

غذا و نوشیدنی: دو رستوران تم شده و چهار دکه فروش نوشیدنی‌های سرد در محوطه پارک وجود دارد. زامبو زیمبو ساندویچ‌های ویژه سرد و گرم ارائه می‌کند که برای میان‌وعده مناسب هستند و چیکو رستوران اصلی پارک آبی است. همچنین مهمانان می‌توانند در نوشاک، فروتیلا، کافیسا و کافه جتسمینا انواع نوشیدنی‌های سرد را تهیه کنند.

تم پارک آبی اوشن کجاست

پارک آبی اوشن در جزیره کیش، شهرستان بندرلنگه، در استان هرمزگان قرار دارد.